12 maj 2009

Inte ett moln så långt ögat kan nå....

En helt underbar morgon. Man blir på så bra humör när man drar upp persiennerna och ser att det är helt klar blå himmel. Ser ut som sommar.
Har inte varit ute än så det är säkert ganska så kallt nu. Ganska tidigt ju.

Min läkare ringde igår och frågade mig hur det är och så.
Jag blev sjukskriven halvtid resten av maj månad sen så ska jag på återkoll och röntgas om.
Får hoppas röntgen ser bra ut då annars blir jag riktigt lissen.
Men det gör dem nog. Får inte tänka negativt..

Glömde skriva i går att jag och Jonas hade en riktig mys dag i går.
Han slutade tidigt så vi hade hela eftermiddagen tillsammans.
Först åkte vi ner till stan och gick med hundarna vid gröningen och norra hamnen.
Sen köpte vi med oss lite fika och satte oss hemma i vårt mysiga uterum och fikade..
Sen var det dags att åka ut till lantmännen och köpa lite saker till vårt staket.
När vi kom ut till Döshult gick vi ut med Spicy, hon var lika busig som vanligt. Och jonas höll på att bi översprungen mitt hjärta...
Sen när vi var färdiga där så åkte vi till jonas föräldrar för Pontus hans lillebror behövde hjälp med en moppe så var vi där ca 1 timme.. Alltid lika roligt att prata med Anita och My (svärmor och svägerska).
När vi är där på middag elr bara kommer inom och hälsar på så är det inte tyst en minut haha. Har varit så ända sen jag "kom in" i hans famlilj. Dem är världens lättaste att prata med allihopa faktiskt. Så jag är väldigt glad för min "extra" familj.
Tänk och få en svår och hemsk familj. Inte kul!!
Nu ska jag köra ut till Dshult och vara ute hela dagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar