11 maj 2009

Färjan

Asså som jag älskar att titta på färjan.
Skäms varje gång för idioterna som är med på båten som är så coola när dem är fulla.
Som dem borde skämmas när dem ser avsnitten nyktra haha..

Läste precis på Annikas blogg att hon har hittat ngn diet.
Man skulle tydligen gå ner ganska snabbt med den dieten.
Jag vill inte gå ner så mkt men skulle vilja gå ner ca 2kg som sitter runt magen.
Får lite panik nu till sommar säsongen. Vill ju kunna visa mig i bikini utan att ngn ser att jag har gått upp typ 2kilo.
Förlåt ska inte skriva så här egentligen men jag är så sjukt viktfixerad och mår inte bra just nu med min mage. Men hade jag gett mig fasen på att träna bort den så hade det ju säkert gått. Men har bara blivit värre nu när jag har varit sjukskriven och inte kunnat röra mig på det sättet som jag är van vid.
Men men man ska va nöjd med den kroppen man har ändå ;)

2 kommentarer:

  1. Ha, ha...tänk att man aldrig är nöjd! Alla som ser på dig ser ju en väldigt smal och snygg tjej. En annan har världens hängmage efter två graviditeter...Men jag har fått två fina barn tack vare den magen - så jag måste lära mig att leva med den!

    SvaraRadera
  2. haha men det är verkligen så att man aldrig är nöjd.. när jag tänker tillbaka på typ ett elr kanske två år så hade jag den perfekta kroppen, men det tyckte jag ju inte då haha.. det är vi tjejer!! aldrig nöjda ;)

    SvaraRadera