26 dec. 2010

Sockerlösning..

Usch det gjorde jag i onsdags. Inte alls kul.
För det första smakar lösningen inte gott, och man ska dricka det på tom mage.
Man ska va där 8.00 och alltså inte äta fruskost innan vilket är JÄTTE jobbigt när man är gravid, då kan man ju äta hela tiden och måste verkligen äta frukost.
Men det var bara att bita i det sura äpplet och låta bli att äta.
När jag kom dit så stod mitt älskade glad och väntade på mig..
Usch.. Skulle dricka det på ca 5 min och jag dricker ju tyvärr inte så fort, så efter jag hade druckit allt höll jag på att kräkas.

Sen satt jag i ca en timme och bara väntade, för man ska bara sitta rakt upp och ner och vänta :(
Efter det så lyssnade vi på bebisens hjärta, den var väldigt lugn denna gången.
Men jag sa till barnmorskan att den sover ju alltid nu vid denna tiden.
Det är ju då jag alltid är i full gång här hemma. Vår älskade lille bebis!

Efter detta var det att sitta och vänta i ca 45 min till, sen var det ett stcik i fingret och kolla alla värden.
Alla värden var bra så det var jätte skönt!!
Så både jag och bebis mår prima!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar