26 dec. 2010

Julafton

Först på middagen var vi hos mormor och morfar och åt lite jullunch. Det var både gott och trevligt!



Sen firade vi hemma hos mamma och pappa med min familj!
Vi började vid 16.30 att äta..
Sen ca 17.30 kom tomten.
Så underbart det är att fira jul med alla barnen som bara ÄLSKAR tomten.
Först var alla mer elr mindre lite osäkra, men Ellinore var nog faktiskt den som var vågligast!

Hennes miner varje gång tomten sa henne namn var obetalbara!!
Både Ellinore och Agnes kramade tomten, underbara små barn!
Lilla Alice var lite räddare, men hon vågade iaf ta paketen från tomten, men ABSOLUT inte krama honom...
Men julen är helt annorlunda när där finns barn med och firar!
Nästa år finns vår knodd också =) Fast den kommer ju inte förstå så mkt haha!

Efter att jultomten hade varit där och vi hade öppnat våra klappar så åt vi gröt!
Jag bara älskar gröt!! Kan äta hur mkt som helst!!!
Åt ju först en stor portion hos mormor och morfar sen en lika stor hos mamma och pappa, så min mage var full med gröt haha!

Vi gick hem från mamma och pappa vid 22 tiden och då var det dags att rasta alla hundar som jag har nu över julen, har varit helt fullt vilket är jätte roligt. Men det blir ju en del jobb.. Men men det var varit snälla hundar som har skött sig!
Sen fick alla hästarna mat!

Det har varit en bra jul och nu ser jag fram emot ett nytt år med lite roligare händelser än 2010...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar