14 jan. 2010

Stall katter..

Det har jag ju glömt att skriva.
Vår granne här i laröd ville lämna ifrån sig sina katter då hon kände av hennes allergi.
Jag tackade och tog emot dem med öppna armar då vi verkligen behöver stallkatter.
Den katten vi har i stallet ligger bara och sover och äter.
Vi behöver ju några musjägare haha!!

Jag har hållit katterna instängda i ett typ garage i två dagar för att dem inte skulle rymma.
Men idag släppte jag ut dem i stallet där dem ska bo.
Så underbara är dem Speciellt den randiga.
Ska försöka fota dem ngn dag och visa er dem..
Den lilla randiga är som en hund. Följer en överallt och kommer när man kallar.

Är jätte glad för dem två!! Sötnötar är dem =)

2 kommentarer:

  1. En fråga, du behöver inte fler? Hi, hi...tror Ella har två som hon söker hem till=)

    SvaraRadera
  2. jag ville bara berätta för dig hur mycket du betyder för mig.
    För jag tror inte du kan förstå hur mycket du betyder för mig, det är så jag knappt själv kan förstå det!
    du är den bästa jag har och ingenting kan ändra på det, jag kan inte andas utan dig i mitt liv. Det skulle helt enkelt vara omöjligt..
    det finns ingen som jag har så roligt med som med dig och när jag är i din närhet känner jag mig allid så lyckligt lottad.
    Tänk att jag får vara din vän, egentligen..
    nä jag har lite svårt att få in i min hjärna att du faktisk är på riktigt, att du är Sofie och att du är MIN BÄSTA VÄN.
    och jag lovar dig att vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida, tveka aldrig någonsin att höra av dig om det är något.
    Om du så var på andra sidan jorden och behövde hjälp så lovar jag dig att jag skulle flyga dit och hjälpa dig om det skulle behövas.
    jag ville helt enkelt bara berätta att du är min bästa vän & så ville jag bara tacka dig för att du finns.
    Du är en av orsakerna till att jag lever.

    SvaraRadera