22 dec. 2009

Man blir så glad...




I går kom Casper till oss för han ska bo hos oss över jul och nyår.
Ser ni så lycklig han är på bilderna. Han är den svarta hunden.. Den andra är Tiger och han är en stamkund som kom till mig första gången när han var liten. Han är en liten favorit =)
Han ÄLSKAR mig. Ingen annan får leka med mig när han är i närheten :) Söt nöt....

Det som jag ska komma fram till är att när han kom och hälsade på första gången så stod han och darrade bakom husse och matte.
Dem berättade att han hade blivit helt knäckt efter flygresan från England. Dem flyttade hit till Sverige för ca ett halvår sen elr ngt..
Sen bodde han hos mig en vecka och även där när han kom var han som ett asplöv men blev bättre och bättre under tiden.

Sen nu igår när han kom så täckte det att han såg mig och jag sa "Hej Casper" så drog han hur mycket som helst i kopplet.
Så husse släppte honom lös och han kom i full fart till mig.
Man blir så sjukt glad när hundarna visar det så tydligt..
Varför är inte vi människor så tydliga mot varandra?

Vi borde lära oss mer av djuren =)

Sa det till Evelina idag. Att det är inte många som är så älskade på sitt jobb som jag är! Tänk att du alltid får en massa pussar och viftande svansar bara du tittar på dem.
Helt underbart är det! Är så glad för alla mina "extra" hundar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar