22 dec. 2009

Behövde denna dagen...




Asså jag har en sån sjuk underbar känsla i min kropp!!
Jag har haft en helt underbar dag idag...!!

Först på morgonen rastade jag alla hundarna, kallt var det brr..
Sen var det dags för att åka till ridhuset med Armas Veleño.
Hade bett Evelina att följa med för hon skulle fota oss och mamma filma.
Kände mig lite som en kändis i dag.. Jag njöt vill jag lova ;)

Det roliga var att Evelina frågade om han var rädd för blixten men jag vet ju inte så hon provade..
Men han brydde sig inte.. Han gillade det nog, att stå i centrum är ju bra =)

Han skötte sig riktigt bra idag. Idag var nog första gången jag kände att jag verkligen "red" honom!
Och inte bara "åkte" med...
Så det blev riktigt bra.
Evelina och jag ska fixa med bilderna och filmen i morgon..
Hoppas på att få ihop ngt snyggt på oss..
Han är så julig och fin med rött schabrak och röda lindor :)


Sen när vi kom hem var det dags för att äta.. Gott var så hungrig.
Sen gick ja och Evelina till stallet för att måga ;)
Som vi höll på haha!! Jag älskar att vara med henne... Min älskade fis!!

Det har varit mycket skratt hela dagen. Även när jag mamma Evelina och Nicole satt och pratade vid köksbordet.. Heregud, vet inte riktigt var nivån låg.
Men tror Nicole mår bra av mycket skratt =)
Har som sagt haft en jätte bra dag i dag....


I morgon ska vi fira jul med mamma och pappa och syskon =)
Mysigt.. Snart är det julafton.
Jag är som ett barn på julafton :) ÄLSKAR julen, och snön!!!!

Ps: Det är Evelina som är på bilderna, inte jag!!
Hon tycker också om Lenni! Vem gör inte ;)

3 kommentarer:

  1. Tack för idag mitt lilla hjärta! :*

    SvaraRadera
  2. God Jul vännen, hälsa hela familjen!

    SvaraRadera
  3. att få skratta & vara mig själv med er betyder något så otroligt mycket för mig!

    SvaraRadera