21 maj 2009

Vilat lite ;)

Har precis vaknat efter min lilla vilopaus efter jobbet.
Gick bra att jobba i dag, var roligt iom att Sara också jobbade idag.
Alltid lika roligt att jobba med henne ;)

Snart kommer Jonas och hans föräldrar hit och fikar.
De har varit och tittat på My (Jonas systers) nya lägenhet..
Så köpte de lite fika med på vägen :)

Sen ska jag åka ut till mina älskade hästar..
Ska nog rida Spicy i dag i gen.. Vilket underbar känsla det är att sitta på henne igen.
Längtar bara tills vårt återbesök på måndag.. Hoppas då att allt är bra så jag kan börja sätta i gång henne ordentligt. Och att hon kan få gå i en vanlig hage i gen ;)

Ikväll ska jag i väg och hjälpa Cissi med att knoppa hennes häst.
Han ska visas i morgon på treårs testet så hon ville ha honom fin..
Men undrar om det verkligen kommer hålla tills i morron.
Men jag vet många som knoppar dagen innan.. Får använda mycket gelé haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar