21 maj 2009

Så roligt..

Asså jag förstår inte hur det kan vara så roligt att "leka" med Evelina.
Vi har så sjukt roligt i hop även om det skiljer så många år på oss ;)
Känner att man kan tramsa hur mkt som helst med henne, så skönt haha
det behöver man ju ibland!

Knoppade hästen till Cissi blev helt ok men inte så där super fint som jag kan göra.
Han hade alldeles för tjock man för att få det perfekt!
Men helt klart godkänt för han var inte jätte lätt att knoppa.
Stod och grejade med saker hela tiden, det är då man är glad att man är van med att knoppa hästar som inte står stilla haha..
Ska åka till Åstorp och titta i morron när hon ska visa honom.
Hoppas det går bra!

2 kommentarer:

  1. haha vi är bääst!
    varje dag längtar jag tills jag får leka mig dig, något av det bästa som finns hihi. puss!

    SvaraRadera
  2. SOFIE ge oss bilder!!! iallafall MEEEER bilder.. hehe come aaannnn!!! =)=)

    SvaraRadera