23 apr. 2009

Solen

Som solen tar.. Har legat och solat lite nu i bara bikini så skönt.
Men man ska nog va försiktig solen tar ju hur mkt som helst.
Normala hundar går ju och lägger sig i skuggan, men mina skulle ligga intill mig på min filt för de kunde ju inte ligga på enbart gräset haha.. Dem är konstiga.. Men världens mysigaste hundar.

Det gick jätte bra att rida lilla lissisen i dag. Hon tyckte det var roligt. Helt extremt bra väder att rida i också. Så hon fick va utan täcke nu, rulla sig utan täcke är det bästa hon vet haha.
Skulle tagit ett kort på henne men glömde.. Mitt minne. Guldfiskarna har bra minne jämfört med mig haha.
Nu ska jag hänga upp lite tvätt. Har hur mkt tvätt som helst som ska tvättas.
Förstår inte hur det kan bli så mkt tvätt av bara två personer..

1 kommentar:

  1. Min tvättkorg är där något fel på, för den är alltid full trots att jag tvättar varje dag...

    SvaraRadera