23 apr. 2009

Nyponsoppa!

Japp det blev nyponsoppa till frukost. Gott som sören men är så fruktansvärt varm fortfarande..
Får vänta lite annars bränner jag min tunga och det är jobbigt haha..
Idag hade jag tänkt rida melissa i gen faktiskt. Känns bättre i armen nu än sist jag red henne.
Det enda jag inte får göra är ju att trilla av, så ska försöka hålla mig fast haha!
I morgon ska jag nog följa med Jonas på sitt jobb, mysigt att åka lastbil.
Men får se så han inte har så mkt, vill ju inte sitta där hela dagen.

Glömde skriva i går att jag köpte jätte kola skor på skopunkten haha.
Dem ser så små ut på mig och är jätte söta. Väldigt nöjd faktiskt.
Funderar på att ta en kort på dem och lägga in hmmm får se om jag gör det.

Läste att annika ska pierca sig på lördag, är lite avis för jag vill också ha en sån men kan ej iom hästarna. Jag hade säkert fastnat och dragit av den aj säger jag då.
Hon ska gör ett så kallat halvinplantat i handen. Där kommer bara sitta en sten på handen typ och så är där en krok under.. Vill ha det är jäte fint. Men jag funderar på att sätta två stycken på ryggen. Först över och sen under min tattuering. Hade blivit så fint, så glittrar ju det när solen skiner... Hmm ska jag göra det. Annika får göra först och säga hur det känns ;)

3 kommentarer:

  1. hehe jaha så du låter mig g¨å igenom all smärta först!!=P hehe.. jag ringer på lördag o berättar=)pussss

    SvaraRadera
  2. Så din gubbe kör med lastbil =) för vem?

    SvaraRadera
  3. Nej vännen.....inga sådana konstigheter i kroppen! Lyssna på di gamle....

    SvaraRadera