30 apr. 2009

God morgon!

En underbar dag är det idag!!!
Är bara på ett sånt toppen humör!
Synd bara att Jonas har sjukt mkt att göra på jobbet. Ringde honom precis och jag märkte direkt att han inte var riktigt på humör.
Så sa han sen att han hade vält en pall.. Älskling tycker synd om dig..
Förstår ni hur mkt dricka som rinner ut och hur mkt glassplitter det blir..
Synd om min Molfe!

Idag ska jag rida ut med Karina min "syster". Ska bli roligt.
Har inte träffat henne på jätte länge så vi kommer snacka nonstop om jag känner oss rätt haha..
Inte många som får sagt ngt när vi är tillsammans haha..
Sitter och tänker på var vi ska rida..
Ska försöka ta ngt kort när vi rider, men får se om det går iom att jag bara rider med en arm..
Måste se roligt ut.
En granna ute hos mamma och pappa sa för ett tag sen.
Du fick väl inte rida?
Så tänkte jag att hur har hon sett mig, men hon hade tydligen sett mig på ett fält.
Och såg att det inte först såg ut som mig för jag sitter väldigt framåtlutad. Annars är jag väldigt rak i ryggen när jag rider! Så hon bara skrattade och sa hoppas din fina stil kommer tillbaka haha..
Klart den gör ju... Jag sitter ju framåt för att underlätta för mitt nyckelben...!
Men roligt att såna som inte riktigt kan hästar ser att jag rider fint egentligen! ;)
Nu ska jag äta lite frukost!
ha det så bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar