12 dec. 2010

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara säga en sak! Att hundarna hos Sofie har alltid det så himla roligt! Hundar är hundar!! DE älskar att busa, visa gillar vatten och vissa gillar stora stora Pinnar. Alla hundar är olika och det beror helt på var de är i från och vilken sorts egen vilja de har. Men jag vet inget bättre själv som människa att man älskar att känna att man är fri som en fågel... när man får vara den man är och ha ROLIGT! Vilket har väldigt stor betydelse för en hunds liv också. att bli accepterad för det man är. jag har själv hjälpt Sofie med hundar tidigare och det finns inget bättre än att gå upp med ett gäng glad hundar upp i skogen och ha förbannat roligt... och efter ta En Paus .... för man kan ju bli lite trötter efter ;) Så vill man att ens hund skall bli rastad ordentligt bli ompysslad och hamna på en dagis som är personligare... så får ni slåss om platserna hos Sofie! :) För en hund kan ge så mycket mer tillbaka om den är glad inombords....

    SvaraRadera
  2. Ditt hunddagis är fantastiskt Sofie och det visar ju statistiken tydligt - alltid många hundar där! Hade jag haft hund vet jag precis var den skulle fått vara då jag behövt passning=)

    SvaraRadera