7 maj 2010

Saknar Jonas :(






Sitter inne hos mamma och pappa medan Jonas e i huset med hans pappa Bert.
Dem håller på att fixa det sista inför i morgon när min bror kommer och börjar lägga golvet.

Där finns många anledningar till att jag vill att huset ska bli färdigt.
Allt från att ha en eget hem till att man kan umgås och mysa med Jonas. Bara som en sån sak som att åka till Danmark elr bara mysa en hel dag...
Men vi tröttnar inte på varandra iaf.. ;)

Känner att jag är helt nykär.. Sån underbar känsla när man snart har varit tillsammans i 4 år.
Okey det kanske inte är länge om man jämför med vissa men känns så skönt att känna det jag känner inom mig när jag tittar på Jonas.Jag saknar honom alltid när han inte är med mig. Tänker på honom hela tiden. Bara när han är iväg på jobb så saknar jag honom, vill att vi hittar ngt jobb till honom i framtiden som gör att vi kommer kunna jobba ihop. Vill ha honom nära mig hela tiden =) Han är världens bästa man och jag är så glad att vi hittade varandra på gröningen -06!! Tänk om han inte hade gått fram och jag inte hade glott ut honom? Hade vi då aldrig träffats??

Det jag vill komma till är att jag älskar dig Jonas så fruktansvärt mkt, du e mitt allt och bara längtar tills vårt hem är färdig!!
Du passar mig som handen i handsken!!! Mitt allt, det är Jonas!!


Hoppas han kommer in snart vill pussa på honom nu!!!! Bara få känna hans närhet är det bästa som finns, min älskade Jonas!!

3 kommentarer:

  1. jag tycker ni är bäst :) även om vi inte ses så ofta. /mvh martin

    SvaraRadera
  2. Så känner jag efter 17 år med Nicke=)

    SvaraRadera
  3. Ni är för goa:) Följer gärna med till danmark när det blir aktuellt:) Kram på er

    SvaraRadera