13 mars 2010

Spanien!!

Då har man "landat" här hemma igen..
Det var helt underbart Spanien.. Skulle kunnat stanna ett litet tag till, men skönt ändå att komma hem till Jonas. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge sen vi träffades..
Men alla säger att man behöver sakna varandra i bland, och det har vi gjort =)

Åter till Spanien...
Första dagen så var det till att lära känna "gänget" som var där nere.
Gänget bestod av, Kristian, Wivvi, Veronica och Karin Kristians hästskötare..
Helt underbara människor, dem gjorde att man kände sig som "hemma" direkt!

Det var ju sunshine tour som gick där nere. En tävling som håller på i ca 1mån.
Både hoppning och dressyr, men arenorna låg en bra bit i från varandra!
Där var så fint och sjukt fina hästar.
Jag satt och dregglade hela dagarna.. Förstår ni hur fina PRE hingstar är när dem är i den nivån..
Helt klart en ras för mig!!

Jag köpte med mig en "kapson" med mig hem... Förklarar sen vad jag ska ha den till,..

I onsdags var vi i väg och kollade på stuteriet där Veronica jobbar för hon hade några hästar som hon ville visa mig.
Det var två treårs hingstar som jag fastnade för faktiskt... Får se hur det blir, dem var inte inridna så det gick inte att prova dem. Men dem rörde sig fint iaf.
Sen ville hon se mig rida så jag fick prova en 5års hingst.. Haha inte alls min typ av häst om jag säger så... Den var stor, tung och JÄTTE slö...
Kristian stod mest och log då han vet vad jag gillar för hästar..
Men den var väldigt snäll iaf..

Sen sista kvällen så gick vi ut och åt.. Haha tror aldrig att jag har skrattat på mkt på en restaurang ngn gång.. Som vi alla flippade, helt sjukt.
Men jätte roligt var det och kände att jag verkligen behövde det!!
Tack för allt "Gänget"!!!

Ps: tog inte så bra bilder om ni undrar ;)

1 kommentar:

  1. Låter som en lyckad resa! Och du - visste väl att du skulle klara av det galant att resa själv=)

    SvaraRadera