15 dec. 2009

Om lite annat oxå ;)

Det förra inlägget var bara för folk som tycker att det är roligt med hästar och kanske googlar min prins namn ;)
Folk vill ju veta hur det går

Kan det inte snöa riktigt mycket och lägga sig. Vad mysigt det hade varit.
Detta vädret är så meningslöst... :(

Dem håller på att fixa med vår grund nu till vårt hus.
Som jag längtar tills huset står där.
Ska bli så underbatrt :)

Evelinas häst Brimi har fått komma hem i gen. Han kom hem igår och min älskade Devil blev glad i gen.
Dem är som bill och bull... (som du och jag evelina) ;)

Ska snart ut och rasta lite hundar.
Har haft lite hundar både i går och i dag.. Så skönt faktiskt.
För förra veckan då hade jag typ 17-18 hundar varje dag.. Usch då var jag lite trött på hundar :)

Cassies ben är ganska svullet fortfarande men ringde veterinären och han sa att det kan bli så.
Men lägger det sig inte inom det närmsta så ska jag åka dit igen.

Igår var jag mamma syrran och lilla Ellinore på familia. Trevligt :)
Är färdig med nästan alla julklappar.. Har bara ngt litet kvar, skönt!

1 kommentar:

  1. haha bill & bull, det är vi & dom det! ;D

    SvaraRadera