8 dec. 2009

Ögonfransar...



Idag har jag gjort ögonfransar igen.. Super glad!
Fast nu i början känns det så mycket innan man vänjer sig.
Så skönt på morgonen när man vaknar att se så fräsch ut :)
Haha jag ser helt pitögd ut på ena bilden.. Tog den för nära :) Bjuder jag på...

Och så mycket skvaller man fick höra i dag haha..
Roligt att man har trott rätt i 3,5 år!!! Haha jag kan läsa människor.
Så roligt!!
Jonas är och spelar innebandy så jag sitter och väntar spänt på att han ska komma hem snart.
Vill berätta vad jag fick höra, kan knappt bärja mig.. Spricker.. haha

Så jobbigt för denna personen asså.. Kan inte vara roligt att leva i en garderob haha :)
Haha ni förstår ingenting men jag gör.. Och Jonas också snart...

4 kommentarer:

  1. Säger man ordet "garderob" i en sådan mening så vet nog alla vad du menar;-) Men inte VEM du menar=)

    SvaraRadera
  2. soooooofiiiieee!!! vem e gay??=P hahahha telllll me! fina de blev=)

    SvaraRadera
  3. Var har du gjort ögonfransarna?

    SvaraRadera
  4. fransarna gjorde jag hos beauty team :)

    SvaraRadera