29 nov. 2009

Barnpassning

Då passade vi lilla Ellinore.
Gick ganska bra men hon är så mammig just nu så då vill hon ju helst inte bli passad av ngn annan haha..
Men hon fick följa med på valpkurs med Bambi då vi hade det i fredags också.
Bambi var jätte duktig. Jonas fick sköta det denna gången medan jag fick gå rundor och aktivera lilla Ellinore.
När vi kom hem var hela vår lilla familj helt slut.
Våra hundar var med oss och "hjälpte" oss att hålla Ellinore glad då hon ÄLSKAR våra hundar!

Sen i går lördag var det fest hos Annika.
Var jätte trevligt, pratade mest med Titty och Tessan då det var jätte länge sen jag träffade dem.
Alltid lika roligt att prata med dem.
Och Titty är så sjukt söt nu men sin stora mage!! Jätte fin är du Titty!

Vi skulle egentligen ut men jag kände inte riktigt för det.
Var inte riktigt på fest humör men trevligt att bara sitta och snacka också faktiskt.
Inte allt för ofta som vi träffas, tyvärr...

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni kan passa Ellinore lite. Syskonbarn är toppenmysigt!

    SvaraRadera
  2. nästa gång tar vi en kväll med bara vi..ja du vet du jag ida titty tessan sara blondy. längesen vi träffades bara vi o festade.tack för du kom!!=) puss puss

    SvaraRadera
  3. Håller med Anka kan vi ta det kanske när jag blivit lite smalare igen:) ha ha hade jätte trevligt skönt med vänner som orkar med en fast man är inne i en bebisbubbla nu:)
    Kram

    SvaraRadera