25 sep. 2009

Skönt att slippa...

Ja det är så skönt att slippa scandic ett tag..
Är hemma hos mamma och pappa nu för dem är i stockholm på en välbehövd mini semester.
Så nu sköter jag dagiset själv i går och idag..
Sen helgen så ska jag också va här ju för sigge och biggles plus en extra hund behöver ju både sällskap och rastas..
Sen kommer mamma och pappa hem på söndag igen..
Men faktiskt mkt skönare än vad jag trodde att slippa scandic dem här dagarna.
Det var egentligen min jobbe helg, men slapp det nu ju, götte!!

Mamma och dem hälsade på i Ågesta också igår.
Mamma kunde ju inte hålla sig utabn berättade DIREKT för kristian att jag vill ha en PRE hingst.. Hon han trodde att han visste en som kanske skulle passa mig.
Typiskt mamma haha.. Men kul om Kristian skulle hitta en fining till mig,
Vill inte hålla på med "vanliga" hästar längre,
Ska ha kvar dem jag har men inte få några nya "vanliga" haha,,
Vill ha bara såna "coola" hästar nu haha..

Nu ska jag ut och rasta lite hundar i gen..
Har 12st där ute i dag.. Roliga hundar är det i dag!! =)
Ha en skön helg, för det ska jag ha!

2 kommentarer:

  1. PRE är finast! :D
    Kul om du går från svarta hästar till vita ;)
    Du får väl köra på en brun så du har nåt mellanting xD

    SvaraRadera
  2. haha hade faktiskt tänkt mig en svart PRE... vill bara ha svarta hästar ju ;)

    SvaraRadera