10 sep. 2009

Ett tag sen...

Ja det var ett tag sen..
Har haft så sjukt mkt att göra så jag har inte hunnit sätta mig framför datorn...
Hmm vad har då hänt..

Jo jag tävlade ju Melissa i söndes, hon var duktig!!
Fick helt klart godkänt :) 59,5 procent så det var ok för att inte ha varit ute på väldigt länge.

Sen så har jag blivit återförsäljare för Bravo hundfoder.
Sålde det första idag, en som ringde och frågade om jag hade ngt hemma..
Och visst hade jag det.. Roligt
Hoppas det är några som kommer fastna för fodret så som jag har gjort. :)
Våra hundar älskar det så jag kommer inte byta foder i gen.
Sen i går satt jag och kollade i hundsport..
Hittade en sjukt bra sak som jag bara var tvungen att inhandla..
En kloklippare som känner av var pulpan är.. Bara längtar tills den kommer med posten :)
Är den så bra som det verkar så är det en sjukt bra investering till mitt dagis..
Vill ju utöka lite så man kan ha lite foder, klippa klor, bada hundar och då ha dagiset och pensionatet..
Trivs så sjukt bra med mina jobb.! Är mer än helnöjd!

Sen i dag på scandic frågade min chef mig. "När Marie kommer tillbaka vad vill du göra då? Kan du tänka dig att fortsätta jobba extra här då?
Så sa jag ja men inte om ni ringer typ kvällen innan.. Hon bara " Nej nej det förstår jag. Då får man ju fixa ngt slags schema. Vi vill ju verkligen inte bli av med dig. Såna som du behövs här. Och vi är så tacksamma för dig du är jätte duktig!!"
Glad blev jag.. Kul att man är uppskattad.
Hemma på dagiset vet jag att alla hundarna älskar mig..
Men kul att bli uppskattad på båda sina jobb :)

Och sen till det roligaste.. Bambi den svart och vta valpen ska stanna hos oss!!
Har ett jätte bra avtal med Cassies ägare så kunde bara inte säga nej..
Hon är ju så fin och hon kommer passa oss.
Ska lägga ner mkt tid på henne... Ska bli så roligt!

Som ni läser så leker mitt liv just nu! :)

Tack Jenny för i dag förresten! Trevligt att ha ngn med sig när man rastar alla hundarna..
Alltid roligt att snacka en massa skit ;)
Kram på dig!

1 kommentar: