5 maj 2009

Tråkgit!!

Vad ska man göra i dag.
Vår garderob ser ut som fan och behöver städas men vet inte om jag orkar.
jonas är så sjukt slarvig där så det finns inte. Jag har varit pedant innan när det gäller mina kläder. Dem ska strykas och vikas och ligga snyggt men nu vet jag inte vad som har hänt.
Strök alla jonas kläder också innan men har slutat med det nu. Nu stryker jag bara hans skjortor. För när man hade lagt ner mkt tid på att stryka hans t-shirts som han kanske använde 2timmar på kvällen så slängde han in dem i garderoben igen och blir ju därmed jätte skrynklig.
Hon när man har städat där så river han ut kläderna typ och skiter i att rätta till det.
Så det är därför det är så sjukt tråkigt att städa garderoben. Men borde göra det nu när han jobbar för då kan jag kasta såna saker som jag vet att han ALDRIG använder. Men han kan verkligen inte slänga dem.
Men varför ska man ha kläder som man aldrig verkligen aldrig använder?
Tar ju bara en jäkla massa plats.
Hmm det blir städning i dag ska fota garderoben innan och sen efter :)

1 kommentar:

  1. DU är duktig nu kan du städa resten av huset med =)

    SvaraRadera