28 maj 2009

Återbesök!!

Idag ska jag röntgas igen och efter det prata med läkaren.
11.20 ska jag röntgas och 13.15 ska jag till läkaren.
Varför kan man inte gå från röntgen till läkaren??
Inte kul att gå i stan i dag heller när det blåser så mkt.
Behöver köpa lite nya underkläder.
Vill slänga en hel del i min garderob... Har börjat att använda string igen..
Tappade det helt ett tag och använde bara såna spets hipster vilket jag fortfarande använder flitigt.. Så sjukt snyggt är det.
Men string är faktiskt det skönaste man kan ha under ett par tajta jeans..
Så ska i väg och inhandla lite snygga string i kväll med min man..
Älskar underkläder!! Hade kunnat handla hur mkt som helst...!
Man känner sig så fin om man har fina underkläder!! :)
Nu ska jag byta om sen bär det av till röntgen haha!!

2 kommentarer:

  1. Ha, ha...du och Nicke skulle nog gifta er! Han älskar underkläder och har samma tankar som du..."känner sig fin"....Jag bryr mig inte så mycket, vill bara att det ska vara SKÖNT men gärna även snyggt!
    Jag har lagt en länk till din blogg från min - så du kanske får lite extra besökare!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. haha ja jag tycker ju bra om nicke så varför inte ;)!!
    vad roligt tack emilia!!
    kram på dig

    SvaraRadera