24 apr. 2009

Somnade till!

Låg precis i solen och somnade lite.. Trött som sören vad jag iom att man var uppe vid 4 tiden.
Älskar verkligen detta vädert hoppas det håller i sig under hela min sjukskrivning!
Nu ska jag och Jonas snart ut till döshult. Jonas ska rida melissa i dag.
Blir padocken.. han tycker inte riktigt om när hon blir lite busig när dem är ute och rider :)
Men hon fick ju komma ut igår.
Sen lilla evelina ska prova att rida ut lilla aragorn i dag också. Är lite nervös.
Han kan ju va lite busig, men det klarar hon säkert.
Bara jag som är lite nojjig!!
Hoppas ni njuter lika mkt som jag av vädret!

1 kommentar:

  1. Tack ska du ha! Haha jo men han ska ändå bära de med sig precis överallt och så gömmer han de när han inte ska ha de på ett tag.. haha..
    Vad de du som gifte dig precis? Som Annika hade bilder på? Måste säga att du va så vacker! Och frisyren va sjukt snygg!! :)

    SvaraRadera