17 apr. 2009

Ridningen

Det gick faktiskt jätte bra att rida Melissa i dag.
Inga problem, mer än när hon började att busa lite på ett fält, men jag kanske skulle tänkt innan jag svängde ut på det fältet haha.
Men jaja det gick ju bra trots allt. Det som faktiskt var svårast var ju att ta sig ner från henne.
Fick använda min kära stege ;)
Min älskade Jonas står och bakar, kan man hitta en bättre man? Nej det kan man inte.
Längtar bara tills bullarna är färdiga för han gör världens godaste bullar!!
Jag gjorde faktiskt negerbullar i går, så sjukt gott det är då? Och nyttigt, e nej de kanske dem inte är men goá!!
Nu ska jag sätta mig och käka lite med jonas medan degen jäser!
Ha en trevlig fredags kväll allihopa för det ska vi ha!

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen en fin Jonas! Men han har en fin fru också, glöm inte det!
    Kanske vi ska slå till med en grillning tillsammans, ni, vi, Marie och Magnus?
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera