19 apr. 2009

God morgon!

Godmorgon alla!
Usch förstår inte varför jag är uppe har så ont i mitt huvud, nej det är inte för att jag drack i går.
Haha jag är bara så sjukt trött egentligen, för man sover inte som man borde med detta jävla nyckelben. Börjar tröttna så sjukt mkt på det nu. Det jobbigaste är att man inte kan sova som man vill och man vaknar precis hela tiden.
Men men man ska inte klaga andra som har det värre.
Var faktiskt ganska trevligt i går på hampan, vi skulle först trotsa kylan och sitta ute för det var ju faktiskt sol. Men fan vad kallt det var. Så vi gick in i stället och köpte en skagen så gott!!! I lööv
Vi som satt på hampan var, Jag, jonas, sara, micke,patrik,marie,martin och rebecka. Men hade varit lite roligare om fler hade varit där och inte alla drog hem så tidigt men men förstår dig marie du skulle ju jobba... Usch inte kul en söndag men men.

Och annika jag fattar inte allt hur jag skulle få en besöksräknare. Är nog inte så begåvad här framför datorn haha...
Nu hade jag tänkt käka lite frukost och kolla på tv. Får se vad denna dagen bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar